Elin:

Jag har inget att skriva om?! Det känns helt onödigt att ha en blogg när jag inte har något att skriva om.. Jag är ingen tjej som följer Modet. jag har kläder som jag tycker är snygga och är bekväma. Jag känner bara att det är onödigt.
Därför så ska jag tänka, tänka & tänka på vad jag ska skriva om. Och jag har nått exempel:
1. Att skriva om mitt liv som att försöka gå upp i vikt, Vilket jag slåss med varje dag. Jag har gått upp 2,3 kilo på 4månader. Mitt mål är att gå upp 10 kilo detta året.
2. Att ha en "fotoblogg" eller nått liknande. Jag älskar ju att ta kort. Så jag har funderat på det med.

Okej.. Det är det som jag har kommit på hitils. Jag & Ni får se vad det blir. Jag har ingen aning jusst nu.

vad tycker du om min del ( alltså det jag skriver om ) ?

/Puss&kram E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0