Elin: aj..

Jag satt i soffan och kollade på tv. Då det kikklade på mitt ben. Och jag tänkte inte så mycket på det. Så jag skulle göra så att det slutatde kikkla. Men då helt plötsligt gör det så jädrans ont i mitt ringfinger så jag hoppar högt. Då hade jag tat tag i en geting och den stack mig i ringfingret :( AJAJAJ.. Så äckliga är dom? Liksom den kröp på mitt ben :S  så nu är mitt finger varmt och pulserar för fulla muggar... Och jag som ska köra upp moppe grej med på fredag.. Hoppas att det inte gör lika ont då. Gudars vad ont det gör :S Har du med blivit geting stucken i år?
Och i skolan så har jag & mina vänner pratat om att ta percing :) det skulle jag vilja. I naveln :) Eller i ögon brynet? Jag vet inte riktigt, men det lutar mot en percing i naveln. Har du det? isånna fall.. Vart tog du det. (hemma eller på en studio?) Och heheh, gjorde det ont? :P

Ne, nu ska jag deppa över mitt getingstick och sedan kolla på Projekt Runway :D I morgon blir det Skövde och lite smått shopping med masen :)

/Puss&kram E


Kommentarer
Postat av: Natta

Hej Elin , du vet min kusin har i naveln. Och hon tyckte inte att det gjorde ont , men hon tog i en studio :P Jag tycker du ska ha i ögon brynet , för där syns det mest. Naveln syns ju bara på sommaren , Kul!? man vill visa att man har en piercing :P

2008-08-23 @ 14:06:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0