Elin: Allt blir fel !!

Ja, allt blir fel! Jag sa ju att jag skulle ha en fotoblogg! Men det blir inget av det. Jag kollade på andras bloggar och såg vilka fina kort de tat. Och så kommer jag med världens fulaste bilder. Jag kännde mig som en wannabe..Så det blir inget av fotobloggning för mig.
Istället så funderar jag på att ha kvar bloggen som den är. Jag orkar inte tänka. Kanske att det kommer ett "tema" lite längre fram i tiden. Men inte jusst nu..

Och nu för att klaga! Jag har inte fått mina skor än. Det har tatt halens 2 veckor att skicka ett par ballerina skor till mig. jag ska nog ringa till dem och fråga va dom håller på med?!

Och så har jag panik! Skolan börjar om 5 dagar :S Och jag känner mig inte på det bästa humöret att börja. Vårat schema ser rätt OK ut :) Men, det kvittar om man har det slappaste schemat. Skolan är ändå lika jobbig. Eller hur?
Jo, jag trodde ju att det skulle bli värsta slappa dagen på fredagen då det är uppkörning för moppe beviset. Men istället så skulle vi samlas 07.25. Och det tar typ en halv timme för oss att åka in. Så vi måste åka 06.45. Kul? NEJ!
jag har bara lust att skrika. inte bara för den dåliga tiden utan för ALLT. Allt känns jobbigt idag.. Aja, ni får ha det bäst allihopa :)

/Pus&kram E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0