Elin: buhuu, inga nycklar!

Jag hittar inte mina nycklar. Jag har letat som en galning i 1 tim nu med hjälp av mamma&pappa med.. Men det gav inget resultat :( Så nu har jag med mig 6 reserv nycklar och jag får hoppas att 1 passar :) Annars blir det till att knipsa upp. inte kul.. Så nu ska jag ha kombinations lås :) mycket enklare! Så nu har jag missat en film & hela kvällen bara för att hitta nycklarna som jag ändå inte hittade.. Skit. Hoppas att jag har gett natta en av mina extra nycklar om inte nån utav mina andra nycklar passar.!
Så nu blir det glass och soft framför tv:n och sedan gå och lägga sig och sedan upp och sedan skolan. TJOHO

Hmm.. Detta är nog mitt gladaste inlägget hitils ;P hoho

/Puss&kram E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0