Elin: GAH

Jag klarar det inte. Varenda minut har det kikklat i fingrarna! Jag kan inte låta bli att skriva ett inlägg! Jag klarar det bara inte!! Jag var nära på att klara det. Men det går inte :( lid med mig..
Är det sånt här som kallas beroende?

Idag har jag hittat på lite saker med tjejerna: L, P & E :) Nathalie skulle med varit med men det kunde hon inte. Hon skulle städa :(


OJ! Vad klockan var mycket? Jag trodde hon var.. Nio? xD höhö. Ska nog borsta tänderna och ta bort sminket och sooovaa :D Gött att man har badgympa i morgon med.. Noot! Nej, nu ska jag sova. Jag blev trött bara SÅDÄR :S konstigt! 
Jag tänkte lägga in en bild som jag tog ute på baksidan. Jag älskar att solen ligger på, på trädtopparna :) ? Snyggt va? :D



Och denna tog jag med :)



:D
God natt alla bloggnördar :)

/Puss&kram E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0