Elin: Godkväll

Idag blev det ingen bio pga att natta hade ont i magen. Krya på dej :)
Så istället sitter jag här och hör regnet knastra ner på altan taket. Usch, fy & blä. Jag ska nog gå och krypa ner i soffan och kolla på nån bra film, eftersom det inte finns nått bra på tv:n ikväll.
jag kom och tänka på en sak. När jag och Ella var inne i skövde åt vi på McDonald's. Och så när vi satt där och åt så kommer det en pappa med : FredPerry tröja, Lee jeans & lacoste skor och en dotter. Och så i gången där jag och min kusin satt och åt tar han av henne byxorna? Och jag och Ella ba: Okej? Och sen tar han av henne blöjan?! Han ska alltså byta blöja på hans dotter, på Mcdonalds? - där folk sitter och äter? Alltså hur långt får man gå igentligen? Och så kommer det fram en tjej som jobbar på McDonald's och säger typ: Ursäkta, Men det finns en toalett som ni kan gå in på. och så pekar hon på toaletterna. Och pappan ba: Nej tack, vi är snart klara. Men tack ändå.  ?!?! IDIOT säger jag bara. Stackars dotter också för den delen. 
Asså liksom, hur seg är man, när man är vuxen och inte bryr sig om folket runt omkring. 
Ibland kan man ju undra vad folk tänker med? I vissa fall... Inte hjärnan.

 Nej, nu ska jag krypa ner i soffan. Ni får ha en underbar kväll everyone :)

/Puss&kram E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0