Elin: Godmorgon!

Idag är ju vädret lika dant som i går..Regn! I går så kollade jag & min syster på 2 filmer. Alpha dog & En som jag inte kommer ihåg namnet på xD haha. Men det hette nått med Blades eller nått..



Alpha dog var as bra. Kanske lite seg i början men sen blev den bättre & bättre :) Det handlar om en kille som blir kidnappad av ett gäng. Men sen så börjar han gilla vad gänget gör och bli sedan en "medlem" i gänget.. Fast kidnappningen var ett snedsteg.
8/10
Och det bästa av allt. Justin Timberlake är ju med i den<3 :D Och han var as bra :)

jag hittar ingen bild på den andra filmen vi såg. Men den handlar om två skridskoåkare som blir avstängda på Livstid från singel skridskoåkning....Men de blir inte avstängda från par åkning. Så de börjar åka tillsammans och man får följa deras resa tillsammans. För de är helt olika varann
5/10
Inte den bästa filmen jag sett. Men den var helt Ok.

Vad ska ni göra idag? :)

Själv vet jag faktiskt inte:P hehehe.. Baka eller nått :O :)

/Puss&kram E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0