Elin: Godmorgon! :D

Jag är såå glad! I går så var jag och Ella inne och Shoppade. Jag hittade en kofta, ett linne & en t-shirt.  Men nu, till det bästa av allt! :) För er som inte vet, så har jag alltid varit smal. Alltid! Och jag har gjort allt för att gå upp utom detta-Öka mängden mat som jag äter. Så det har jag gjort nu ett tag. I går var jag var inne på Yap ( de har Cheap monday jenas) Och då testade jag den stor leken jag brukade ha. Och de kom inte över höfterna!!! Så då testade jag en storlek större...Men nej! De satt så tajt att jag inte kunde gå knappt :P Så då testade jag en till storlek! Och de satt Perfekt :D Så nu har jag storlek 26/34 &har gått upp 2 byxstorlekar och en storlek på kläder! :D:D:D Snacka om att jag är glad! Fast jag köpte inga jeans för det fanns inte så snygga. Men dagen innan, alltså i förrgår, då köpte jag ett par chinos (Svarta)
OCH i går så kom mina skor! :D Fast...Vi ska hämta ut dem idag. Mamma eller pappa hann inte. Men idag! Då får jag mina efterlängtande skor :) Jippi!
Ne, nu ska jag gå och äta frukost & kolla på tv :)

/Puss&kram E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0