Elin: Härlig dag

Vilken härlig dag det är idag! Sorligt och utan för vårat hus är det 27.6 tror jag. Fast solen ligger på där med ändå! Knappt inga moln på hilmen heller :) Men detta vädret är väll det sista.. I morgon kan jag slå vad om att det kommer bli regn! Fast det är ju bara det att jag inte varit ute idag än :P hehe. Men jag ska snart gå ut en lite sväng tror jag :)

Jag har inga nya bilder...Men jag ska gå ut och ta lite kort i veckan :) Ne, nu ska jag göra i ordning mig :)
Har ni också härligt väder?

/Puss&kram E

Kommentarer
Postat av: XON

Besök gärna min blogg.

Jag gör designer, smycken och hjälper till med teknisk hjälp :)

Jag har även en webradio. adressen är bofsan.mine.nu:8000

2008-08-24 @ 14:12:49
URL: http://xon.blogg.se/
Postat av: Anonym



Nu finns det en ny sida där du kan samla ihop poäng och få gratis presentkort på H&M, Gina tricot eller JC :D jättelätt :) http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=27 , passa på att bli

medlem nu när den är ny ;)



finns också forum osv. superbra sida helt enkelt

2008-08-24 @ 14:22:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0