Elin: Hata Skolan!

FAN i morgon börjar skolan. Blää!! Nu gäller det bara att hålla ut tills höstlovet ;P hah. jag kommer lätt försova mig i morgon :P Men nu blir det inga långa mornar utan nu så ska man upp kl: 06.30 och göra sig i ordning och sedan åka till skolan 07.40....Usch!! Nej, nu ska jag inte prata om skolan. Nu ska jag ta vara på denna dagen.
Även fast vädret inte va det bästa så var det ändå en bra sommar. Jag har varit utomlands för första gången i mitt liv i sommar :D Helt otroligt galet var det! Och sen så hände massa mer.
Men det hinner jag inte skriva nu. Jag ska äta mormors kålpuddig med potatisar & brunsås. Yummy!
Ni får ha det bra :)

/Puss&kram E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0