Elin: hm

Jag fick sån lusst att spela Sagan om ringen ;D haha. Det är så kul! Jag och Natta spelade det hur mycket som hellst förr. hehe. Jag skickade ett sms till Natta för att se om har lust att spela det med mig :P
Jo, Jag var ute lite och kollade på google och hittade denna bilden:

Skulle inte den var lite snygg som en tatuering? Ifall man gjorde om den såklart ;P hehe. Med lite färg och några små detaljer så skulle nog denna inte bli så tokig. Ja, jag är bara 15 år... Så jag får la vänta ett tag innan man kan göra nått. Men jag tyckte denna vart snygg & enkel.

hmm..

ha det gött :)
/Puss&kram E

Kommentarer
Postat av: sanna

sv: hemska saker :o

haha nejmen, du borde!

2008-08-11 @ 19:11:20
URL: http://ssanibo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0