Elin: Inga skor!

Nehe, Inga skor i dag heller "/ NÄR KOMMER DOM?! Hoppas i morgon! Jag vill verkligen ha dem nu :P  Det skulle vara lite uppiggande med ett par nya ballerinaskor. Men, och Men, jag hoppas att det är sånna med tunn sula, annars vet jag inte vad jag gör. Men jag tror det är det. ÅH, jag vill så gärna ha skorna nu! hahaha ;P Guud vad jag tjatar om det där stackars skorna xD 
Här kommer en bild iaf, för er som inte sett dem ;)

hahahahahahaha

Well, på Torsdag eller Fredag så ska jag shoppa kläder för hela slanten! Jag måste frächa upp min gaderob. Det känns som om jag inte har nått att ta på mig. Så jag får dra med Ella in och shoppa :) 
Önska mig lycka till ;P hihi

/Puss&kram E


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0