Elin: Len & mjuk

Nu så har jag testat body scruben. Och den var jätte bra. Så nu sitter jag här och är hur mjuk som hellst och bara njuter av den goda doften av oliv :D Nu så ska jag köpa body butter och ansikts scruben med :) Jag ska använda den i morgon också! Jag gjorde såhär, duschade av mig i ljummet vatten och sedan så masserade jag in mig i scruben. Sedan så spolade jag av mig det i ljummet vatten.. Och resultatet blev mycket bra. Man känner sig som en ny människa. Hahaha ;P Testa så vet du. Och man lucktar mumsigt ;D Jag tyckte själv att oliv lucktade godast eftersom jag inte tycker om luckten av jordgubb, och nöten lucktade inte så gott. Så för mig blev det oliv.


Lite bilder så ni vet hur den serut. Det kan ju va bra :P heheh

/Puss&kram en len & mjuk Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0