Elin: nattinlägg.

Jag är inte den som sitter uppe hela natten och kollar på tv, tittar på film eller sitter vid datorn, men idag(i natt) så råkade jag ha datorn nära mig och så är det os på tv :P hahah. Jag känner mig lite som en os nörd :b !
Men nu när jag sitter här så har jag inget specielt att skriva xD Eller jo, jag ska klippa mig på måndag.. Och jag har funderat på att skaffa lugg? Men jag har hört typ folk som haft lugg och sagt att de aldrig mer ska klippa lugg igen?
Har du har/haft lugg är det jobbigt eller nåt?
För jag är verkligen sugen på att frissa till håret lite :) Och lugg har jag inte haft på ettag. Well, nu ska jag kolla lite på repris från os ;P

Sov nu allihopa! Annars så kan ni få påsar under ögonen. Och det vill vi inte ha ;)

/Puss&kram E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0