Elin: Nystart!


Vad säger denna bilden dig?
För mig så säger den att vi människor förstör! Kolla bara på den brännda marken. Glaset från rutan ligger på marken.
Denna bilden tog jag när jag och min kusin var ute och gick.

jag kommer ha en sån här varje vecka. Alltså: Vad säger denna bilden dig?  Hoppas att ni gillar det och att jag kan utveckla den mer&mer :)

& jag hoppas att ni kommer tycka om min nya idé om att ha en fotoblogg :D


Jo, Nisse har fått värsta bullen på sidan där han har fått en spark eller nått.. "/ Jusst nu ligger han på min kudde och sover som han har gjort sen.. Ja, typ sen i eftermiddag. Han mår inte bra. <3

ja, det var en konstig uppdate xD hahaha.

Hadet super bra allihopa :D

/Puss&kram E


Kommentarer
Postat av: Roxanna

aa fy fan hår i maten är så äckligt! jag spyr om jag får hår i maten, speciellt när man redan har hunnit få det i munnen! en gång hade jag ett hårstrå i munnen som hade åkt ner ända till halsen såjag fick dra upp det! haha fyyfaaan då spydde jag kan jag ju tala om!



ursäkta äckelhistorien haha.

2008-08-12 @ 11:51:56
URL: http://roxiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0