Elin: pizza :)

Jag har precis ätit en Coops kebabpizza :) yummy! Kl: 13.00 så ska jag åka in till Skövde (tandläkar besök "/ )  Och sedan när jag kommer hem så blir det till att åka moppe till grevbäck med Natta & Erica.. Fett najs :P
Och idag när vi kom till Tennisen så säger en lärare att vi inte har nån lärare i tennis... Så vi fick åka hem! KUNDE DE INTE SAGT DET DAGEN INNAN? :O Fan.. Annars kunde man ju ha sovmorgon till halv tio eller nått... :( Men då åkte jag, jenny och natta hem till Jenny och bytte om. Och sedan åkte jag och natta ut med mopparna :D
Fast nu när jag skulle åka hem så säger några att poliserna är i skolan och ska kolla alla moppar så att de inte är trimmade..:S
Fast nu sitter jag här och väntar, ja jag väntar på att åka till tandläkaren! För jag hoppas att kommer säga nått sånt här:
- Men, vad fint det har blivit. Jag tror att vi kan ta ut din tandställnig nästa gång.?

Wiiee då skulle jag bli glad. Fast det bästa vore ju om han drog ut den idag :) åh, jag har levt med skroten i...ett och ett halvt år.. Så jag är liite trött på den nu. Och jag har inte bara rälls, utan jag har ett par fjädrar som ska skjuta fram min käke..Jag hade överbett. Men nu så har jag underbett :S Aja, jag hoppas iaf att det händer nått possetivt idag hos tandläkar'n ;P

Jo, jag tänkte börja med dagens inriktning-kändis Låter inte det lite kul? :) Jag ska göra det i kväll tror jag. Om inte senare idag om jag hinner! :) Men jag lägger in ett till inlägg nu så att ni får reda på vilken inriktning-kändis det är! :D

Ne, nu ska jag borsta bisserna och byta om lite....

/Puss&kram E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0