Elin: SÅ JÄVLA FÖRBANNAD!:@

Åh! mamma ringde till halens i typ torsdags förra veckan eller nått. Och då sa de att skona skulle komma i nästa V. Alltså denna veckan. Och jag har väntat och väntat nu i 19 dagar för mina skor. Och idag så ringde mamma till Halens igen och då säger dom att de inte skickat några skor, utan att hon skulle fixa det nu. Och att de kommer i nästa vecka?! Så jag har alltså väntat i en månad på mina skor nu! Och passar de inte. Då ger jag upp..Jag säger det igen: Jag ska aldrig handla från halens igen! De är inte värda sina: 249:- för skorna! Faktist så vill jag inte ha skorna över huvudtaget. Fast det är la bara för att jag är så sur nu. Liksom det är ju höst nu?! Och då får jag mina ballerina skor? Jag kommer ju inte kunna använda dom nu, om inte det blir sol och varmt igen.. Vilket jag inte tror att det kommer bli!? Så jag kommer att få gå i mina skor i vinter är alla går i varma skor ;P hah..

I morgon blir det att åka moppe. Jag måste ju träna innan uppkörningen på fredag.. Men jag känner att jag inte kommer klara provet! Fast de klart. Jag har ju bara läst i böcker än så länge.. Han kommer ju gå igenom hela provet på fredag :) Önska mig lycka till nu på fredag! Och så (om jag klarar det vill säga) ska jag och några till åka ut med mopparna och grilla. Allmänt mys helt enkelt :)
Och Lisa. DU FÅR HA DET BÄST i grekland :)

/Puss&kram E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0