Elin: Uppdate!

En liten uppdate kommer här :)
Snart så ska jag gå ut på en promenix med Wilma(hund) i regnet. haha. Men jag har inget att göra så det får bli en lång promenad. Så på med regnkläder :P heheh. Jo, vi var hos vetrinären idag igen med Nisse.. Han har fått en jättestor varböld på samma ställe som han slått i. Och så i morse såg jag att det hade kommit lite var från knölen, så mamma ringde till vetrinären och vi fick en tid: 16.10! Och då ca en timme innan vi skulle åka så spricker knölen. Och ut forsar det var med en luckt som jag inte kan beskriva. JAG VA NÄRA PÅ ATT SPY! och det kom inte lite heller. Typ en deciliter! Så mamma tog en lite handuk, gasbinda & tejp och gjorde det som ett bandage. Och så när vi kommer in till vetrinären så tar hon bort det och det kommer typ en halv dl till :S
Så nu har han en slang & tratt... Stackars lilla bubben "/
Ne, om jag ska ta på mig kläder för väder nu och gå ut :)  Det var min lilla uppdate för dagen. Ha det bäst everyone :D

/Puss&kram E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0