Elin: usch!

Nu är det bara 4 dagar kvar tills Os i Beijing börjar :D Allt i hopa startar: 08.08.08 8/8-2008 !  Det får man inte missa:)
Jusst nu sitter jag och äter en vaniljmunk och väntar på att något oväntat ska hända. Att molnen åker bort och solen kommer.( vilket inte kommer hända ) "/ jag hatar verkligen regn!! Jag är väll inte ensam om det antar jag..
Och mina skor har inte heller kommit idag.. Hoppas att de kommer i mån eller nått :)
Jag måste lägga in en VeckansBild. Här kommer den:


bilden är tagen av mig.

Denna bilden tog jag när vi var och badade i vättern.. Det var så skönt i vattnet! :) Detta är på morgonen så solen har inte riktigt kommit upp än, som man ser. Men sen kom den och värmde ;)  Loove it :)

/Puss&kram E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0