Elin: ...Veckans LÅT

Tja, vad gör ni?

Själv så gör jag inte så mkt.. Antingen sitter jag vid tv:n eller så sitter jag här. Vid datorn. I morgon så är det elevens val.. jag vet inte om ni har det i skolan, men man väljer olika grejer typ: Måla, Film, Tennis, matte och massa mer.
Jag valde Tennis så i morgon är det tennis som gäller. Rätt roligt faktiskt! Så nu i morgon ska jag röra på mig på läänge ^^

http://www.youtube.com/watch?v=FKXm3Qg7sBo    detta är veckans låt! Jag har inte gillat den så mkt. Men nu har jag börjat lyssna på den mega mycket:P Lyssna och enjoy!

Jag tänkte lägga in veckansBild med idag. Men de kommer senare! ;)

/Puss&kram E




skriv gärna vad ni tycker om min nya design

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0