God (jävla) dag :)

Idag så har jag varit i skolan.. Fy blää. Hatar skiten för tillfället. Bara läxor, prov, läxor, prov, inlämmningar o.s.v
Jag håller på att skriva en novell :S Och så är det engelska tills på torsdag och spanska :( Och tre prov i nästa vecka :O
Jag orkar inte tänka på det jusst nu!

Men jag tänkte lägga in lite kläder som jag skulle vilja ha typ.. nu!



Det blev kanske lite litet ;P

Svart kofta-H&M
Grå kofta-LINDEX
Sko-SKOPUNKTEN
mössa-LINDEX
Vantar-KAPPAHL
Lila tröja-FOREVER21
Armband-KAPPAHL
 
:)

Vilket är erat favorit plagg? :)
Jag tycker själv att det inte var roliga kläder som jag vill ha :P Men det är enkla och passar till allt :D

k  o  m  m  e  n  t  e  r  a !



/Puss&kram E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0