Anja: Lördag

Idag så är jag med Emelie :):) Å på måndag så drar vi till skåne. och sen drar ju Elin iväg så då blir det bara Jenny kvar som kan skriva i bloggen xD..  Haha jag har kommit på att jag skriver inte så mkt i denna bloggen utan skriver mer i min egen blogg men jag ska bättra mig jag lovar :)
Men vet ni va? När vi drar till skåne så har mamma typ lovat mig att vi ska åka till Lund och då kan jag ju kolla lite på TopShop!! Jag älskar deras kläder, eller iallafall mycket av det.

I onsdags så va jag och Sandra och shoppade. Det blev väl inte så mycket shoppande för mig men jag hittade en väska som jag blev kär i. Svart, mellanstor väska i fuskskinn från Björn Borg. Kan lägga in en bild på den när jag orkar ta lite kort..

Aja nu hinner jag inte skriva mer..

Kram&Puss A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0