Elin

Idag så blev jag lite rastlös..Men då kom jag på att jag hade fått en liten ask med massor av saker så man kunde göra sina egna smycken..Och i den så hittade jag ett halsband gjort utav ringar, som man skulle använda till armand & örhängen.. Fast då kom jag på att jag kunde göra ett halsband efter som jag fått detta FINA! smycke utav min bästa vän i födelsedags present :) :

Och så gjorde jag så att det blev såhär:

SNYGGT enligt mig:) vad tycker ni?
Och såhär ser det ut på:

Ja.. jag är faktiskt nöjd för att vara min hjärna xD Men jag gjorde ett armband med.. Fast det hinner jag inte lägga ut jusst nu- kanske att jag hinner i morgon:)
/Puss&kram E

Kommentarer
Postat av: Nathalie

sv: okej får väl ta o se den :)

2008-07-03 @ 22:37:06
URL: http://fejkatleende.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0