Elin: :(

Jaha, då visar väderleken dåligt väder resten av veckan & halva nästa vecka "/  SKIT.. Jag vill ha sol!! Men snart åker jag ju till Turkiet och då kommer det vara soligt och varmt varje dag. (hoppas jag)
Idag så har jag inte gjort så mycket.. Men min kusin kommer ju i kväll så då kanske det händer nått kul :) Jusst nu sitter jag och lyssnar på bra musik:
Panic! At The Disco, Estelle, Kanye west, Ne-yo mm.. Jag har inget att göra idag! Tråkig dag, kan man kalla det.. Jag ska nog gå ut och ta kort :)
Denna bilden tog jag i onsdags. Jag blev nöjd med den. Men jag hatar mitt objektiv! Jag ska nog ta och köpa ett nytt!
jag ska nog ta och ladda hem photoshop igen, det försvann när vi köpte en ny dator..
/Puss&kram E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0