Elin:

Today så åkte min kusin hem "/ Men jag ska till henne om en vecka typ.. I morgon så ska jag fara och köpa en bikini tror jag. Fast jag vet inte vilken, sedan ska jag köpa korta mjukis byxor till turkiet (Turkland xD ) hahaha. Ne, nu är jag trött eftersom jag har sovit över med min kusin och vi somnade 01.00 och vaknade 6.30! Jag ska föklara! Min moster var barnvakt åt mina små kusiner, och då så sov jag och Ella i samma hus som dem. Och de vaknade kl.6.30 och vi var med tvugna att gå upp.(eller vi kunde inte sova p.g.a allt skrikande) Så nu är jag så himla trött att jag somnar snart! Klockan är bara halv tio men jag orkar inte hålla mej vaken! Ska nog sova nu..
/Puss&kram E

Kommentarer
Postat av: Gauppivikt.blogg.se

Varsegod :) Hoppas du går upp i vikt men det gör du säkert om du bara kämpar lite! :D

2008-07-06 @ 23:17:13
URL: http://gauppivikt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0