Elin: DagensPlaner :)

Okej. Dagens planer... Ringa någon och fråga om vi kan hitta på nått :)
Jenny. jag kom på. Jag har ju inte den första delen av Eva&Adam :S

TJOHO! Jag plattade mitt hår, för första gången på länge ;) Och sen när jag var klar så såg jag hur LÅNGT mitt hår hade blivit! :D Jag är överlycklig!!! Jag trodde inte att jag hade så långt hår ;P Vilken bra koll jag har xD hahaha.
JA! Jag var ute på Haléns.se och hittade denna skon!:

IH!!!! Det är ju en sån som jag vill ha! :D

Skinnsko
Här en är MKT större bild på dem! Så att ni ska se att det inte är nån klack på den, och sulan är tunn. Har du beställt sånnahär skor från Haléns? Isånna fall, Är dom bra? För jag tänkte nämligen beställa sånna! ;) Äntligen har jag hittat dem! HOPPAS, jag säger det bara, HOPPAS att det är sånna ;P Annars är jag illa ute xD hahaha.
De kostar 249:- Kosta vad det kostar! Jag måste ha sånna!:O Men... Men... Då är det bara vilken färg? Vilken tycker ni? Jag är mer inne på den svarta..Fast de andra är ju snygga de med... HJÄLP :D

Vad är dina planer för dagen? :)


Då var det klickat & klart. Beställt skorna då :D kuligt. De kommer i början av Agusti stog det :)
/Puss&kram E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0