Elin: Filmtips!

Jag och Ella kollade på Hide and Seek i går. Jag vet, den är inte så ny men den va bra!! Det var inte så "hastiga" scener och man kunde kolla hela tiden, för det mästa, Annars är jag en fegis som gömmer mig bakom kudden när det börjar bli läskigt. Men inte igår. Jag är stolt över mig själv :D hahaha..
Den äckligaste skräckfilmen jag har sett är nog..hm.. Ja.. Asså jag vet inte, Men det är någon utav: Hostel, motorsågs massakern, the aptyville(stavning?) of horror, stay alive.. men vilken vet jag inte. Men för er som inte sett Hide and Seek så kan jag bara säga att den är värd att se!



Come out come out whatever you are.. Charlie? 

Den får 9 av 10 :)

/Puss&kram E


Kommentarer
Postat av: Gauppivikt.blogg.se

hej hej :P 3 kg har jag gått upp :)

2008-07-07 @ 13:58:01
URL: http://gauppivikt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0