Elin: Godmorgon!

Godmorgon.. Jag vaknade rätt tidigt idag.. Vad jag hatar detta tråkiga väder!? Regn,Regn & åter Regn! Aldrig att det har varit sol i en vecka!?
Idag känner jag mig lite halv kraslig. Min näsa är täppt och jag nyser typ stup i kvarten. Men jag har ingen feber. Hoppas bara det går över tills jag åker.. Idag så ska jag och min syster gå ner och köpa glass:) i regnet :S Och så ska jag nog börja packa lite.
Jusste ja! Ni ska ju få se de kläder jag köpte när jag var på commerce! :DHär kommer dom! :
                                 Detta är linnet & jag gillade trycket på det!

 byxorna!                                                                    Bikinin

Japp, där har ni bilderna ;)
/Puss&kram E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0