Elin: Sjuk!

Jaha, då har jag gått och blivit sjuk igen. Jag har 37.6 graders feber "/ Jag skulle tro att det var med hjälp av kvällsdoppet. hehe. Men nu så har jag tagit en alvedon och ätit frukost, och ska snart gå och lägga mig i soffan och kolla på tv. Eller gå ut i skuggan? Shit, jag pallar inte att vara sjuk nu! :S I värmen & allt... Men jag tror att jag ska köpa skor i dag iaf. Jag orkar inte va hemma. Jag skulle tro att det blir ett par ballerina. Jag letar som en galning efter ettpar ballerina skor med en jätte tunn sula.. Och så hade Lisa köpt det på H&M!! Gud vad jag är sur på dig.. ;P Jag har 3 par ballerina skor. Men ett utav dem har jag haft såå länge att jag ska kasta dem, ett annat par kan jag inte gå i för jag får sko skav utav dem. Och de andra är vita med en spets i fram.. Usch, det känns som om jag inte har några skor alls..hehehe. Så idag blir det till att köpa nya. Men men, jag får se om jag orkar. Jag har ju feber..
Vill tacka Jenny, Anja, Lisa, Pauline för en underbar kväll igår :) Ne, nu ska jag lägga mig i skuggan! Ha en toppen dag allihopa!
/Puss&kram E 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0