Elin: SOL?

SOL?! Äntligen! Och det ska vara sol i 2 dagar! Rekord? GAH! Alltså det är Juli och detta är den första dagen då det är sol!? Men i morgon kommer det bli 20 grader och sol...Alltså vädret är sjukt!
Idag så vet jag inte riktigt vad som händer, men jag ska nog börja packa lite smått.. Sånna saker jag inte använder jusst nu.. Och det är bara en vecka kvar tills vi åker! Jag kan inte riktigt fatta det! Jag har aldrig varit utomlands?! Så dethär är första gången! Och jag har inte flygt heller för den delen:P

Bilden är jätte ful, jag vet! Men jag har liksom inte tagit några nya kort. Kanske att jag skulle göra det idag? nu när det är fint väder! :D
/Puss&kram E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0