Jenny

Förlåt Elin! Jag känner att det bara är Elin som skriver hela tiden ;P Det är bara det att jag håller på så mycket med min egna blogg, så det blir aldrig av att skriva här men nu ska jag bannemej skriva här :)
Idag har jag och min syster vart och simmat 1 km, sen har vi städat lite (det ska jag snart fortsätta med) sen ikväll ska vi bort till mina kusiner och grilla&mysa :) trevligt! Solen har gått i moln nu och jag hatar att det ska bli dåligt väder igen :(
Så jag är jätte avundsjuk på Elin som ska till turkiet.. :P
Men jag ska iallafall till Sthm i en vecka snart :D det är också roligt :D
ne nu måste jag fortsätta städa men vi hörs!

xoxo J


P.S.
Här är en fin strandklänning från H&M för bara 98 kr som jag vill ha :D Finns i flera färger :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0