behöver skriva lite nu...

Som rubriken säger. Jag behöver skriva av mig lite, för att bli av med min arghet. Ibland orkar jag inte med endel som är runt om kring mig. När s k.a vänner bara sviker. Nu kanske jag får det att låta som om nån har varit as taskig mot mig eller något sånt. Nej då. Eller? Alltså jag tror inte att den personen fattar vad den har gjort.
Jag är nog mest sur skulle jag tro.

________________________________________________

tänkte även fråga: VILKEN ÄR SNYGGAST??

Colette Powell Two Tone Prairie Pocket DressColette Powell Two Tone Pocket Dress

Själv så vet jag inte. svårt det där...

Sovsött



/Puss&kram E

Kommentarer
Postat av: Julia

Den översta är lätt snyggast! :)

2008-11-15 @ 13:59:48
URL: http://lllollla.blogg.se/
Postat av: Anja

Men vad har hänt? "/ <333

Btw. Den översta var lätt snyggast.

2008-11-15 @ 16:39:05
URL: http://anjablom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0