Heej:D

Vad håller ni på med då?
Själv så tänkte jag börja med spanskan:S hatar spanska! Men men... 10 glosor är inte så farligt, det är bra när vi har en vikarie, då kan man ljuga hit och dit, om att vi alltid bara har haft 10 glosor. Host* ;)
Och som ni vet så har ju jag tagit ut min tandställning :D:D:D:D Fyfan vad gött
- tåget har gått!
hahaha
Och för er som inte fattar...
Rälls? Tåget?  xD Skit sak samma. Jag skriver rätt mycket skit idag känner jag. men jag har en förklaring ;) Jag sitter vid en ny dator, och jag tycker att tangenterna var as goa xD hahah :P Där är förklarningen.
Men nu så ska jag inte skirva skit mer. Så ha en toppen dag, så skriver jag kanske i kväll. Eller i morgon :)



/Puss&kram E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0