!Hola Amigos!

Vad gör ni då?
Själv så sitter jag här och har lagt över lite bilder från kameran, höh ;P Snygga bilder jag tat... NOT! ;) Och så är jag lite smått äcklad.. För jag läste på aftonbladet.se att det var en kvinna i USA som hade fått en mask i... Hjärnan :S Helt sjukt? Jag var nära på att spy :O
bläblä
Det var pga att hon hade ätit något specielt där det hade funnits nån mask i eller jag vet inte vad det var.. Som tur är så kan man inte få det bara sådär!

Hoppas inte snön försvinner i veckan bara! Det ska ju bli plusgrader här nere iaf. I norrland skulle det ju va -16 grader :O Helt sjukt!

OCH ni missar väll inte 90210?? Bästa serien på läänge tror jag, eller aa, efter AndraAvenyn ;) häh

Ne, nu så ska jag.. Noppa ögon brynen!

Ha det toppen så hörs vi igen om några dagar :)


/Puss&kram E

Kommentarer
Postat av: SANIBO

sv: att den är ja! lovely.

oh thanks sweet.

2008-11-25 @ 21:19:18
URL: http://ssanibo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0