HUR MAN GÖR KLÄDER

Hejsan. Nu så ska jag och Jenny göra en blogg som kommer att handla om kläder. Inte mode, utan hur man syr sina egna kläder! Och det roliga är att vi själva inte kan sy några kläder så. Eftersom vi går i 9an och inte i gymnasium som har nån inrikting mot design eller så, så kommer detta bli ett roligt expriment ;P haha.
Ni kommer att få följa steg för steg och hur och allt vad vi nu gör :)
Vi kommer att börja med en Svart klänning med tre olika nyanser i lila som vi ska fläta runt midjan och kanterna vid bysten. Om ni fattar? ;) höhö.
Jag vet inte vad bloggen kommer att heta. Men jag ska skriva det så fort jag vet :) Hoppas att ni kommer gilla den :)



/Puss&kram E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0