okey, igen...

Jag har laddat upp lite nu, jag känner att jag kanske skulle ge mig på "blogglivet" igen. Och detta blir mitt första inlägg för dagen.. Hoppas att ni tycker det är kul att jag börjar blogga igen? ;P höhö

Men som sagt. Första inlägget..
Idag så är jag sjuk, och hemma från skolan. Har feber, ont i halsen och har en stor fet näsa som är tjock av snor. Ursäkta om jag äcklade er. Men den rinner hela tiden, och halsen känns som en... Ja, jagvetintevad. Men men, jag knarkar alvedon och vilar förfullt. Jag har legat här i soffan sen 07.00 tror jag.
Märks det att jag hatar att vara sjuk? höhö
Nej, nu så ska jag äta lite nudlar innan de blir kalla och mamma får damp ;)



/Puss&kram E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0