Rebubbled!! + skolfoton..

Jag kör rebubbled :@ Och för er som inte vet vad den där symbolen betyder, så är det en arg gubbe.
Jag har fastnat på level 45. Den är helt störd. Bollar åt alla håll :S Och även fast jag fattar att jag aldrig kommer att klara den, så kan jag inte sluta spela den..

Och i morgon så ska jag till skolan. Jag jublar ju inte direkt, men det känns ändå gött att veta att man inte missar HurMycketSomHällst.
Sovmorgon är det med. :)

Idag så har jag beställt mina skolfoton.. Och fyfan vad hemsk jag blev! Eller man fick se en liten bild som var suddig på kungsfoto.se när man hade beställt allt. hahahahaha. Jag sitter snett, ler hur fult som hällst och min tröja har åkt ner på ena sidan armen. Toppen. Alltid lika kul att se sig själv på skolfoton. :O not!
Menmen, jag får ta en närmare titt när de kommer :)

Hare bra :)


/Puss&kram E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0