Coldplay..

Shit vad jag känner mig ofräch^^ Och ögonlocken bara hänger! Jag har suttit framför tv och tat det lugnt.. Men mest av allt så har jag tänkt.
Jag kollade på Ellinoraks blogg igår och idag på de videor som hon har lagt ut på de två fotbollsspelarna som dött på fotbollsplanen. Och det finns en till som jag såg på nyss... Jag har tänkt på hur snabbt livet kan ta slut. Hur det man brinner för kan döda en. På en sekund. På en enda sekund så låg både Miklos & Antonios livlösa.
Miklos dog på planen.
Antonio dog på sjukhuset.
Dessa videos har väkt sånna tankar hos mig. Personligen.
R.I.P

Jusst nu sitter jag och lyssnar på Coldplay-politik
http://www.youtube.com/watch?v=P54iLHkrtPA 
Den passar på något vis. Lyssna.


/Puss&kram E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0