Engelska

Jag satt precis och gjorde engelska, men nu orkar jag inte mer^^ höhö.. Men lite fick jag gjort iaf:P
på Fredag är de två no: prov. Och jag tror att på Torsdag är den engelska prov. JIPPI!! NOTNOTNOT. Fy faen, och inte nog med det så har vi spanska med, och activity inlämning!? Lärarna passar på att pucha en ända in till det sista med prov och läxor! För nästa vecka sp har vi en s.k "LäsVecka" Ja, och ni hör ju på namnet vad det är.. Läsa, Läsa och åter Läsa hela veckan, iskolan... Fast på något sätt så är det ju rätt slappt. Eftersom vi inte får några läxor och kan typ halv sova varenda lektion xD
Så outfiten den veckan består av: Mjukiskläder och ragg(ar)sockar! ;P
Jag kommer läsa två böcker av Christina Wahldén
- Eskort
&
- Ingen behöver veta..

Fast eskort har jag redan börjat läsa lite smått ;) Den verkar braa :)

Nej, nu ska jag fortsätta med den roliga ENGELSKA skiten :(  Tyck synd om mig guys!


/Puss&kram E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0