Hey Guys!

What a lovely day... or not!
Läxor för hela slanten. Fast jag har ändå inte gjort så mkt^^ hahah. Prov på torsdag i engelska. Och jag kan inte endel glosor :S Och så No:n, den ska jag träna på så att min hjärna börjar blöda!.
Nog prat om allt skit i skolan!

Jag ska köpa en jacka nästa vecka :) En typ kappa från GT!  Den är svart, och enkel snygg :) Kanske att det kommer en bild senare :) Om jag hinner. Vilket jag inte gör nu för tiden! Jag hinner inte sätta mig här och ta mig tiden till att skriva ett inlägg!? Bad!! Men, jag ska försöka lägga in en bild :)

Och så ska jag lägga in dagens önske outfit! :) Kanske att den kommer så snarast som möjligt? :) hihi

Men iaf. nu ska jag fixa dagens önske outfit ;P



/Puss&kram E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0