My day in school was long, to long!

Idag så började vi klockan 08.00 och hade engelskaprov.. Och sedan efter det var det spanska. Men då skulle jag prata men en tjej på skolan som har hand om alla som ska börja gymnasium, så mamma var där och vi pratade med henne. Och sedan när det var 10 min kvar av lektionen kommer jag in på spanska lektionen.. Och då kommer vår "vikarie" och säger:
- Nu du är 40 minuter sen? Sa han och jag svarade lugnt.
- Men jag har varit och pratat med Jossefin om gymnasiumvalet.
Och mina kompisar lägger till. "Ja, vi sa ju det"
Och vad gör inte han då?
Jo han skriver upp att jag var fyrtio minuter sen? Så jag kommer säkert få kvarsittning eller nått annat skit!
men det får vi hoppas på att jag inte får! :(

Men efter det så slutade iaf kl: 15.00.. men jag stannade kvar till typ sex :O hahaha, Ja jag vet. Det låter sjukare än vad det är! haha!
Vår lärare skulle ha genomgång om provet som är i morgon. Och sedan så stannade jag & några andra brudar kvar och tränade på provet så nu kan jag det mesta :)

men nu så ska jag göra lite engelska och så ska jag fortsätta med no:n...


/Puss&kram E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0