Oj. Sorry

Mitt bloggande som ni vet, och som jag tjatar om varje gång, är inte bra. Men det blir ju så när man börjar tidigt och slutar sent. Och när Blogg.se dampar loss totalt ;P
Men jag ska försöka skriva i morgon bitti. Om jag hinner :)

Nu till en annan sak..
Jag vet inte vad jag ska gå för linje (på gymnasiumet)?! Jag har lite smått panik.. Jag måste ta mig tiden och sätta mig ner och läsa igenom dendär boken som man fått med olika skolor och olika linjer.
Men efter denna prao-vecka på blomsteraffären så tippar jag nog mot Florist! Men, så är jag också lite sugen på Handelsprogrammet...
Det är så himla svååårt!! Jag har verkligen panik^^
Men om nån går Florist-programmet? Kan inte ni skriva hur det är? Eller nått.. Hahah:P

Ne, nu ska jag nog...Ja, jag vet inte vad jag ska göra. Kanske kolla på tv eller nått :)


Ha det så bra nu :)




/Puss&kram E

Kommentarer
Postat av: SanniPanni

Sv: alldeles för mkt. Svara gärna på morondagens fråga :)

2008-10-02 @ 21:46:36
URL: http://sannaaj.blogg.se/
Postat av: Bea

godmorgon söt :)ha en toppen fredag, några planer för helgen?

2008-10-03 @ 04:32:21
URL: http://beaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0