Rubrik?

Ihihi. Jag & min syster har suttit och spelat rock band. Det är sååå kuligt :P
Var ute precis på en kort promenad med hundarna & pappa. Jag tycker det är härligt med lite fräch luft innan man ska sova.
Jag blir så sur på mig själv. jag har börjat tänka: Vad händer efter döden? Föds min själ i en annans kropp? Träffar man dom som redan är döda?
Jag blir så galen på mig själv. Jag ska verkligen sluta tänka på det.. Liksom, jag kommer in i vissa perioder då jag tänker på nån sak en viss tid..
jag vill inte tänka på det. Men endå gör jag det...

Har ni också tänkt på det någon gång?

Det var skönt att få skriva av sig sina funderingar och tankar.
Och det jag har kommit fram till är.

- Det som händer kommer jag att uppleva..

Jaa. jag är en riktig tänkare. Och det är inte bra!


God natt guys!


/Puss&kram E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0