Elin: 80tals Disco

Nu är kläder fixade :) Det blir:

* vit over-size
* turkosa strumpbraller
* blå kofta med hjärtan " puff ärmar" ;)
* turkosa smycken
* blå ögonskugga och glitter
och kanske en peruk som är en brun hockey frilla... Ja, ni kan ju tänka er hur man kommer se ut på kortet.. Shit va pinsamt xD höhö.
Jag har lust att kolla på någon film :O Fråga mig inte varför.? Jag bara fick lust att se någon "bring it on" film. Alla de filmerna är super bra! Tänk om chearleading(????) skulle vara så stort i Sverige som det är i USA! Då skulle jag gå i det. Det verkar ju fett kul :D Synd att det bara finns chearleadning(????) i de större städerna i Sverige. För själv bor man ju i en stad med 5000 invånare ;P höhö..
Hur kom jag in på detta? :O

Nu tillbaka till 80 talet..
Är det ingen som har några tipps på liksom vad man hade för skor? Jag har ingen aning. Och jag måste ha tag i några så snart som möjligt! 

Ne, nu ska jag nog sova! Även fast jag inte är så trött. Men lite sömn skadar ju inte.. 

Sovsött hörru :)

/Puss&kram E 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0