Elin: ALLT BLIR NYTT

ALLT KOMMER BLI NYTT PÅ BLOGGEN. JAG FICK ETT RYCK JUSST NU, NU SKA DET BLI ÄNDRINGAR. PÅ RIKTIGT!

JAG KOMMER ATT SKRIVA OM MIN KAMP MOT MIN VIKT. JAG HAR I ALLA DESSA ÅR FÖRSÖKT GÅ UPP I VIKT. PÅ NÅGOT SÄTT SKÄMMS JAG ÖVER MIN VIKT. JAG TROR BARA ATT NÅGRA FÅ VET VAD MIN IDEAL VIKT ÄR.. OCH JAG VET ATT JAG MÅSTE SKRIVA UT DEN HÄR PÅ BLOGGEN.. VILKET JAG KOMMER HA SVÅRT FÖR. MEN JAG KOMMER FÖRSÖKA!  JAG HAR INGEN "DIET" SOM JAG FÖLJER. MEN JAG KOMMER SKRIVA OM ALLT JAG HAR ÄTIT PÅ DAGEN. OCH JAG KANSKE SKULLE BÖRJA REDAN NU?

- frukost ( 2 rostade mackor)
- lunch(pasta tomatsås)
- kexchoklad
- yughurt
- middag (kyckling och ris)
- och godis (skulle jag tro att det blir ikväll, nu när hockeyn börjar)
- kvälls macka
 

/Puss&kram E

(mitt mål är att gå upp 10 kilo. Men jag blir lika glad om jag går upp 5kilo innan året är slut!)


Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag hejar på dig Elin <3 Finns alltid här för dig om du vill mig något, du betyder! <3

2008-09-15 @ 18:05:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0