Elin: :D

Rubriken stämmer inte med inlägget!

Jag är mega trött. Men ändå kan jag inte låta bli att skriva ett litet natt inlägg :P
jo, jag hittade en over-size t-shirt as snygg :D här i en affär. Och den var jätte mjuk och så. Och så hade inte jag med mig min plånbok:( Så då skulle vi åka tillbaka efter skolan och köpa den & L skulle ha en annan tröja. Och så när vi kommer. As glada över att vi ska köpa våra kläder. då står det en lapp på dörren " Stängt. p.g.a sjukdom" GAH SKIT BAJS! jag fick panik och det fick L med. Så då gick vi till kupan och hittade lite saker. Som jag har skrivit i ett annat inlägg.

Men fatta vad sur man blir?! Jag ville så gärna ha den! Och de har öppet Tis-fre Så jag kommer inte få min t-shirt förs en på TISDAG! :(:(:(

Aja, nu ska jag inte hänga läpp för det.. Men jag blir så sur, varför är livet så orättvist för?

Åh, min mage kurrar med. Inte kul! Och så börjar mina ögonlock hänga nu med.... Jag tror jag ska sova nu. Jag ska sova länge i morgon hade jag tänkt ;P höhö. 

SOVSÖTT

/Puss&kram E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0