Elin: Dagen

Dagen består av PLUGG "/ Skit tråkigt.. Men sannt. Jag har nämligen no prov i morgon och spanska läxa. Skit! Men i kväll är det fullproppat med tv program :) Topmodel 10, idol och vem kan slå Filip och Fredrik? Så de ska jag se på ikväll. Vad ska du göra ikväll?

Jo, jag sa ju att jag skulle börja med att lägga in dagens outfit^^ yeh right. Det kom ju jag ihåg. Så när jag kom hem slängde jag av mig de tajta jeansen och satte på mig mjukis kläder? Jag är glömsk om nån! Men, jag tänkte att de får jag börja med i morgon istället ;P Om jag inte glömmer av då med. Vilket inte skulle va förvånande^^ Men jag kan iaf säga vad jag hade på mig idag ;)

- Vitt linne (H&M)
- VItt grått randigt linne (H&M)
- De nya jeansen (cheap moday)
- Ballerina skor (LoveLabel (Halens) ;P)

ja det va väll allt. Eller nej. Jag hade en kofta. Trekvarts armar. Enkel svart sådan :)

Nu ska jag ta och plugga på könssjukdommar och sexualliteter b.la ;P

Ha det toppen :D

/Puss&kram E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0