Elin: FÖRLÅT

Förlåt!!

Jag har inte skrivt på länge ju, jag har faktiskt glömt bort helt enkelt ^^ Jag ska bättra mig. Jag lovar! I morgon får vi ju hoppas att det är tennis iaf. Så att det inte blir som förra gången.. "/ Att vi inte hade någon lärare så vi fick håltimma på morgonen!? Då kunde man ju sovit! :O
Jaja, nu ska jag inte prata om det ^^ Jag kommer in på annat!
Jo, idag så har jag & natta varit. Vi gjorde klart NO:n och nu så ska jag göra Svenska. Sen ska jag göra Spanska :S läxor eller läxor?
Nu ska jag inte sitta här. Prov i Svenska i morgon!

/Puss&kram E

Kommentarer
Postat av: Anja

Har du sett min nya design på bloggen ? :)

2008-09-02 @ 21:42:44
URL: http://anjablom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0