Elin: Jacob Widén

För er som inte vet så bor jag i samma stad som Neverstores sångare Jacob. Idag så va jag och fikade med. L, P, J, E & N. När vi satt på Njuta, så kommer han in. Jacob.. Och det konstigaste är att vi ba. jaha, där är Jacob^^ 


Idag så har det varit skolan, sedan stan och fika på njuta (och sett jacob) Och sedan hem till Lisa och se på lite kläder som vi kanske skulle ha på spexet ;) Fett chill dag. Fast jag mår lite dåligt. Jag har ingen feber. Men jag är snorig som aset.. :( 

Jo, en till sak som jag ska berätta för er om Jacob. Jag har haft han som bildlärare innan han blev kännd!!! 

GALET men sannt 




p.s han är korthårig nu med :)
/Puss&kram E 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0