Elin: ont i magen :(

Shit jag har ont i magen "/ Det gör mega ont, så jag ska nog ta och lägga mig och kolla på tv...Finns det någto bra på tv kanske?

Nog prat om det ;) höhö
Jo, jag ska nog läsa I taket lyser stjärnorna med. Den är ju toppen bra ju :)
Detta inlägget handlar om allt&ingenting. Vi tar alltid spexkort i vår skola. Eller de som går i 9an gör det. Och detta året är det vi^^ Och vårat tema är 80tals DISCO :D Snajsigt va? haha. Det kommer nog bli kuligt :) Ne, nu ska jag gå upp och kolla på vad jag ska ha på mig. Innan jag lägger mej och pösar i soffan^^

/Puss&kram E

Kommentarer
Postat av: Christina

Vet inte om det är något bra nu men top model senare ikväll ju! :D

2008-09-11 @ 18:14:22
URL: http://pinapina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0